ΚΙΒΩΤΟΣ

...Ταξιδεύοντας στο χρόνο, με φίλους που δεν πρόλαβαν να "μεγαλώσουν"... Και όλο ταξιδεύουμε μαζί, αναζητώντας το Νησί της Ελευθερίας των Ανθρώπων...




Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

"Έχεις δίκιο Θεανώ μου, θα μας περισσεύουν κιόλας!"

 
Ανοιχτή Επιστολή προς την Αναπληρώτρια Υπουργό Εργασίας, Θεανώ Φωτίου,
από Γυναίκα με Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα.
Έχεις δίκιο Θεανώ μου! Συγγνώμη που δε σε αποκαλώ με τον τίτλο σου, αλλά σε νιώθω τόσο οικεία. Είσαι μια από μας! Έχεις δίκιο, το βροντοφωνάζω!

 
Αν μας δώσεις 200 ευρώ σε μετρητά θα μας καταστρέψεις. Διότι εγώ που είμαι μαθημένη από πάντα στον καπνιστό σολομό, το ροκφόρ και το μπρι, θα τα ξοδέψω μεμιάς στο ντελικατέσεν της γειτονιάς και θα μείνω και χρεωμένη. Ενώ τα 70 που μου δίνεις για νοίκι καλύπτουν τεράστιο ποσοστό του μισθώματος της χαμοκέλας μου. Τα δε άλλα 70 σε προπληρωμένη κάρτα για ρύζι, πατάτες, μακαρόνια, φτερούγες κοτόπουλου, μισό κιλό κιμά λάπα, ένα τέταρτο κιλό φέτα προσφοράς, κανά γιαούρτι και γάλα είναι υπεραρκετά για έναν ολόκληρο μήνα!
Αλήθεια, με τα 10 που περισσεύουν να πληρώσω ένα μέρος του ΕΝΦΙΑ για το χέρσο που έχω στο χωριό ή να τ’ αφήσω για την ανάκαμψη;
Σε ρωτώ γιατί ανέκαθεν μου έδινες τις καλύτερες λύσεις. Βέβαια, με τα γεμιστά που πρότεινες πέρυσι ξόδεψα κάτι παραπάνω σε ρεύμα και έπαθα και μια δυσκοιλιότητα από το πολύ ρύζι. Γι’ αυτό συγχώρα με λίγο αν σε απασχόλησα. Η δυσκοιλιότητα δημιουργεί απρόβλεπτες αντιδράσεις.
Για την «αντιγραφή»
Ελένη Γερασιμίδου (συνταξιούχος ηθοποιός)
http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/108386/eheis-dikio-theano-moy-tha-mas-perisseyoyn-kiolas 

Δεν υπάρχουν σχόλια: