ΚΙΒΩΤΟΣ

...Ταξιδεύοντας στο χρόνο, με φίλους που δεν πρόλαβαν να "μεγαλώσουν"... Και όλο ταξιδεύουμε μαζί, αναζητώντας το Νησί της Ελευθερίας των Ανθρώπων...




Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

"Όχι σε όλα που κουρέλια κάνουν τα όνειρα μου"... Τα εξαρτημένα άτομα, χρειάζονται βοήθεια!

Εξαρτημένα άτομα, σέρνονται στα δικαστήρια, για κάτι μικροκλοπές που κάνουν προκειμένου να εξασφαλίσουν τη δόση τους, όπως μπορούμε όλοι να καταλάβουμε. Ανθρώπινες φιγούρες, σκελετωμένες, με μάτια θολά, αγριεμένο πρόσωπο, ύφος άλλοτε επιθετικό και άλλοτε λυπημένο, ανθρώπινα κουρέλια που ακροβατούν μεταξύ της ζωής και θανάτου...Και δεν χρειάζεται, τις περισσότερες φορές, να πούμε ποιος επικρατεί στο τέλος για τους ανθρώπους αυτούς, η ζωή δηλαδή, ή ο θάνατος...


Τιμωρούνται, φυλακίζονται, τρώνε πρόστιμα, ξαναφυλακίζονται και πάει λέγοντας. Όμως δεν είναι αυτό η λύση που χρειάζονται οι άνθρωποι αυτοί. Αυτό που χρειάζονται είναι η μέριμνα της Πολιτείας, για την αποτοξίνωση τους, μέσα σε ειδικά κέντρα απεξάρτησης. Αυτός ο διάολος που λέγεται ηρωϊνη, ή γενικότερα οποιασδήποτε μορφής ναρκωτικό, δεν τους αφήνει, δυστυχώς, να σκεφτούν λογικά, να λειτουργούσουν "νορμάλ" ως άνθρωποι μέχρι που τους σκοτώνει.
Είναι άνθρωποι που χρειάζονται, όχι φυλάκιση, αλλά ανθρώπινη αντιμετώπιση. Μια αντιμετώπιση που θα τους χειρίζεται με ομαλό και ανθρώπινο τρόπο, ως θύματα και όχι ως θύτες...
Και βέβαια, ο παραδειγματισμός της κοινωνίας μας, είναι απαραίτητος. Με τρόπο που δεν θα προσβάλλει τους ανθρώπους αυτούς οι οποίοι πρέπει να θεωρούνται και να αντιμετωπίζονται ως ασθενείς αλλά και δεν θα περνούν απαρατήρητοι στους νέους ανθρώπους, που θα πρέπει να αντιλαμβάνονται πώς καταντά ο άνθρωπος πέφτοντας στα ναρκωτικά.




Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Όχι σε όλα | Vasilis Papakonstantinou - Oxi se ola

Δίσκος: Χορεύω
Μουσική: Σταμάτης Μεσημέρης
Στίχοι: Σταμάτης Μεσημέρης
Copyright: 1989
Δισκογραφική εταιρία: Minos

Όχι σε όλα, που μου δένουν κόμπο την αλήθεια,
τα 'χω γραμμένα, τα παλιά και νέα παραμύθια.
Όχι σε όλα, που με ζωγραφίζουν παύλα-τελεία,
τα 'χω γραμμένα, τα υπόθετα για την αϋπνία.

Όχι σε όλα, που κουρέλια κάνουν τα όνειρά μου,
τα 'χω γραμμένα κι έχω φτιάξει τον κρυφό έρωτά μου,
κρυφέ έρωτά μου.

Όχι σε όλα, που τις φλέβες του μυαλού μου τρυπάνε,
τα 'χω γραμμένα, τα ηρεμιστικά που με προσπερνάνε.
Όχι σε όλα, που σκορπάνες χίλιες και μια νύχτες,
τα 'χω γραμμένα, τα χαπάκια σας που σπάνε τους δείχτες.

Όχι σε όλα, που κουρέλια κάνουν τα όνειρά μου,
τα 'χω γραμμένα κι έχω φτιάξει τον κρυφό έρωτά μου,
κρυφέ έρωτά μου.

Όχι σε όλα, που με στήνουν πάλι στη γωνία,
τα 'χω γραμμένα, των επίσημων τα θεωρεία.
Όχι σε όλα, που μου δίνουν βήμα ένα-δύο,
τα 'χω γραμμένα, τα κατάγματα με το βραβείο.

Όχι σε όλα, που κουρέλια κάνουν τα όνειρά μου,
τα 'χω γραμμένα κι έχω φτιάξει τον κρυφό έρωτά μου,
κρυφέ έρωτά μου.
Χ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: