ΚΙΒΩΤΟΣ

...Ταξιδεύοντας στο χρόνο, με φίλους που δεν πρόλαβαν να "μεγαλώσουν"... Και όλο ταξιδεύουμε μαζί, αναζητώντας το Νησί της Ελευθερίας των Ανθρώπων...




Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Έλεος πια.....Ο Καρανίκας, σύμβουλος του Τσίπρα, δίνει Life style συνέντευξη στον Κομιστή


Για τον θαυμασμό που τρέφει για την Ελένη Μενεγάκη μίλησε ο πρωθυπουργικός σύμβουλος, Νίκος Καρανίκας, καθώς και για τις δηλώσεις του και τα καθήκοντά του, σε συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα».

«Σαφώς μου αρέσει η Μενεγάκη. Αν η λαϊκή μου καταγωγή και αισθητική θίγει κάποιους, εμένα δεν με θίγει. Προφανώς πήραν υπόψη και τη λαϊκή μου καταγωγή πέραν της πολιτικής μου μόρφωσης για να με βάλουν σε μια θέση που είναι πολιτική» δήλωσε ο πρωθυπουργικός σύμβουλος.

Στη συνέχεια, αναφερόμενος στα καθήκοντά του στο Μαξίμου είπε: «Αυτή είναι δική μας υπόθεση. Της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση έβγαλε ένα ΦΕΚ. Περιοριστείτε στα γεγονότα τα πραγματικά, ας μην κάνουμε ιστορίες. Αυτό δεν είναι ούτε ευθύνη, ούτε ενδιαφέρουν τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι κουτσομπολιό. Εχω έναν επικουρικό ρόλο δίπλα στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση κι εσείς το μεγεθύνετε».

Τέλος, απάντησε σε ερώτηση για την δήλωσή του που ανέφερε ότι η καριέρα είναι χολέρα: «Εμείς δεν κάνουμε καριέρα, μας προκύπτουν υπεύθυνες θέσεις. Είναι μεγάλη η διαφορά. ...Το κυνήγι για την ιδιώτευση είναι χολέρα. Διότι αυτό σημαίνει καριέρα».

topontiki.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: