ΚΙΒΩΤΟΣ

...Ταξιδεύοντας στο χρόνο, με φίλους που δεν πρόλαβαν να "μεγαλώσουν"... Και όλο ταξιδεύουμε μαζί, αναζητώντας το Νησί της Ελευθερίας των Ανθρώπων...




Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

Αλέξη, σε ευχαριστώ που με πρόδωσες


Του Σπύρου Γουδέβενου

Πέρσι, τέτοια εποχή Αλέξη κυκλοφορούσε ένα γλυψηματικό άρθρο στην επίσης γλυψηματική "Εφημερίδα των Συντακτών" με τίτλο "Αλέξη, σε ευχαριστώ που δεν με πρόδωσες". Εντάξει ο τύπος είχε φάει χοντρό δούλεμα και ήταν το πρώτο δείγμα πως θα μετατρεπόντουσαν οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ.



Σήμερα, ένας χρόνος μετά., Αλέξη σου λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας πρόδωσες!

Γιατί προδοσία έκανες, μνημόνια θα καταργούσες με οποιοδήποτε τρόπο (τον δικό σου ή κάποιο άλλο που μειοψηφούσε στο κόμμα σου) και σίγουρα δεν έλεγες ότι μπορεί και να έφερνες και τρίτο μνημόνιο. Στο κάτω-κάτω τον Γενάρη τπου 15 είπες ψήφισε εμένα για να μην φέρει ο Σαμαράς το τρίτο Μνημόνιο.

Παρόλα αυτά σε ευχαριστώ θερμά....

Σε ευχαριστώ γιατί μου διέλυσες κάθε αυταπάτη ότι μπορώ να εμπιστευτώ ανθρώπους σαν εσένα, ανθρώπους χωρίς κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο που μία δεδομένη ατυχής συγκυρία σε έκανε πρόεδρο του τότε Συνασπισμού. Άνθρωποι που δεν έχουν αποδείξει στα δύσκολα τι κάνουν, δεν τους κάνεις με τίποτα πρωθυπουργούς.

Σε ευχαριστώ γιατί μου διέλυσες κάθε ψευδαίσθηση ότι οι πολιτικοί απόγονοι του Κύρκου θα μπορούσαν να γίνουν κάτι περισσότερο από τον ίδιο τον Κύρκο, από πασόκους δεύτερης διαλογής με λίγα λόγια, και όταν εννοώ πασόκους εννοώ ανθρώπους με νοοτροπία του κακού αυριαν΄σιτικου ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του 80 (σέβομαι απεριόριστα παλαιούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που ριζοσπαστικοποιήθηκαν).

Σου είμαι υπόχρεος Αλέξη, εγώ και η υπόλοιπη Αριστερά που τσάκισες κάθε αυταπάτη ότι εντός ευρωζώνης μπορεί να κάνει κάποιος φιλολαϊκή πολιτική, να βγει από τα μνημόνια κτλ. Όταν δεν μπορούσες ακόμα τότε να μας φέρεις το τρίτο μνημόνιο μας απειλούσαν ακόμα και με έξοδο από την ΕΕ, γονιμοποιώντας τον σπόρο της εξόδου και από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε αυτό τον τόπο.

Αλέξη βλέποντας εσένα πέρσι και το συφερτό σου να διασύρεις πρώην συντρόφους σου που απλά δεν δέχθηκαν να φέρουν τρίτο μνημόνιο μου άνοιξες τα μάτια για το πόσο μαλάκας ήμουν που σε στήριξα ως επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί και η αυτογνωσία βοηθά εμένα να αποφεύγω απολυτότητες σε πράγματα που πιστεύω.

Αλέξη, σε ευχαριστώ που με πρόδωσες γιατί είδα το ήθος εκατοντάδων συριζαίων ένα χρόνο τώρα. Αυριανιστές που έριχναν τόνους λάσπης σε όποιον διαφωνούσε με τα μνημόνια. Αυτούς τους έλεγα παλιότερα "συντρόφους" μολύνοντας την ίδια την λέξη.  Σε ευχαριστώ που με πρόδωσες γιατί έπεσαν οι κουκούλες όσων πήγαν ΣΥΡΙΖΑ για να βολευτούν, με κανένα όραμα να αλλάξουν κάτι προς όφελος των δυνάμεων της εργασίας. Ένα ασκέρι μορφωμένων βολεμένων και αμόρφωτων οικόσιτων έγινε ο ΣΥΡΙΖΑ, και πολύ γουστάρω που την έκανα!

Αλέξη, μην σε κουράζω.....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΕΣ!

ΣΗΜΕΡΑ, ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΡΧΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!

http://anemosantistasis.blogspot.gr/2016/08/blog-post_751.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: